Utflykter..

har jag hunnit med en del.
Är ju ledig på helgerna men eftersom min familj här är så cool så är det ganska schysst att hänga med dom.
Vi har varit till Covent garden,ställe med en massa gatu artister och upppträdanden. Riktigt mysigt.
National gallery,är inget fan av museer med tavlor men det var riktigt häfftigt att se alla orginal,på riktigt liskom.
Monet,Renoir,Piccaso,van Gogh och alla dom där snubbarna.
Sen  har vi varit på Tate med. Moderna museet. Och ja.
Vad säga,jag förstår inte riktigt grejen med dessa moderna konstverk.
Jag kan nästintill bli lite förbannad på vissa. Jag menar, att rada upp tre meter använd tvål på en ståltråd och sen kalla det konst.
Men skönhet ligger ju i betraktarens ögon så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0