Tycker ändå det ser lite bättre ut för det har aldrig gått åt helvete så bra som det gör nu

Jaha. Plånboken hittades tillslut. I ett kuddfodral?!
Nu är iaf familjen hemma igen & har tagit del av alla skador som uppkommit under mina två husvaktveckor.
Idag var det en gubbe här och kollade på kyl/frysen som brakade ihop. Han skruvade loss en plåtplatta på baksidan och drog ur en svart bränd plastklump som antagligen en gång i tiden fyllde en funktion.
Man får ju vara glad att huset inte brann upp iaf.

Men som sagt nu är dom hemma igen och jag måste säga att jag är fruktansvärt glad att få återgå till vardagens rutiner.
Jag är inge bra på att va ledig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0