Themsen nästa?

Börjar undra lite smått om det inte vore den perfekta bostaden för mig,botten av themsen.
Lite överdrivet tänker ni säkert men tro mig,jag har anledningar.
Har ju nu varit husvakt i två veckor eftersom familjen är utomlands.
Två veckor tänker ni,vad kan hända på två veckor.
Det ska jag berätta.
Det kan vara så att Tv:n helt plötsligt slutar funka,kan också va så att frysen lägger av och man får slänga en soppsäck med mat. Sen som en bonus kanske en av dom tre fiskarna beslutar sig för att lämna detta jordeliv (eller vattenliv snarare) och en andra ser ju inte alltför pigg ut. Jag vet iaf ingen fisk som ligger & vilar på botten.
Och som den krämiga grädden på moset har jag precis upptäckt att min plånbok är försvunnen.
Har letat i hela huset på helt absurda ställen,varför skulle den ligga i kylskåpet liksom.
Så nu efter en timme av gråt & längtan efter mamma (ja jag blir liten & ynklig när sånt här händer) har jag insett att themsen nog inte vore så dumt.

Men men,nog klagat.
Så fort jag lyckats lokalisera plånboken ska jag komma med en uppdatering om min & systerysters underbara vecka här i london.


Kommentarer
Postat av: Ida

Förlåt, men hahahaha! Hur fan lyckas du?? Det värsta är väl ändå plånboken.

2008-11-17 @ 20:43:44
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0