The straight A student...

Jepp,jag har gått tillbaka till skolbänken. Och ingenting har förändrats. Jag gör fortfarande läxorna sent på natten dan före dom ska lämnas in.
Men det är kul. Jag trivs och jag har fått roliga klasskamrater. Även om dom suger på engelska.
Inte för att jag vill skryta med min otroliga engelska men jag e faktiskt bäst i klassen på uttal.
För att ni ska förstå ska jag försöka skriva så som dom låter : Ajj tiiink aj nååååw dä aaanseer ( om ni undrar vad det står så ska det vara: I think I know the answer)
Och fransyskorna!  Dom pratar vartannat ord på franska = omöjligt att förstå.
Btw,franska är inte ett språk,det är ett läte så nu vet ni det.
Men dom är snälla och trevliga och schyssta att hänga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0