Sverige tour

Efter exakt en månad åker jag hem för en veckas semester. Anledningen var ju egentligen Disturbed konserten som jag och Michelle haft biljetter till sen i somras.
Och vilken konsert sen,jag var i himmlen under två timmar. Trots feber och whiskey röst.
Nå väl. Jag anlände iaf till sverige den 29e och blev då upphämtad av min allra kärate Idaho.Som jag har saknat och längtat efter ända sen jag åkte.
Eftersom MAX inte finns i England styrde vi kosan dit på min begäran,vi köpte med oss två mål och for hem till "oss" (känns för konstigt att skriva hem till Idaho). Det var underbart gott!
Min plan var egentligen att fara hem till mor och far på kvällen men eftersom min fredag kväll var bokad och Idaho skulle jobba helg fanns det ingen annan kväll att ta igen en månads festande på.
Såå...när Idaho kom hem från jobbet på onsdag kväll var drinkarna klara och klädbytena många.
Efter en två kanske fem drinkar for vi ner till Bullit,det självklara valet för kvällen.
Där intogs en två kanske fem drinkar till och vi fick dessutom sällskap av kära gamla bekanta.
Det var den roligaste kvällen på väldigt länge,tack för det älskling.

Har nu upptäckt att det inte är en höjdare att bli askalas precis efter en flygtur. Jag blev sjuk och är det fortfarande.
Men jag lyckades nog pricka av det mesta på min sverige lista trots feber och hostattacker.

Ses i jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0