Skaffa barn?

Detta har varit min kväll dom senaste två timmarna...
Vad heter du? Hur gammal är du? Vart bor du? Varför har du rött hår? Vad är det där? Varför gör hon sådär?
Vem är det där?(svarar Lena) Vem är lena? Kan han simma? Varför kan han simma? Va gjorde hon? Va sa hon?
Varför har du fötterna under bordet?Är hon en prinsessa?Varför gör dom så?Varför är han där?Varför har han lila kläder?
varför? Varför? VARFÖR?

Ja gott folk,jag är barnvakt ikväll.
En 5åring och en 4åring,det är fyraåringen som är den frågvisa.
Hon får en liksom att vilja använda dubbla kådisar livet ut.

Men hon är rätt söt med.
-Sofia,du borde va kär i en kille tycker jag.
Vad ska man svara på det liksom.
-Nej du förstår lille vän,kärlek är bara för idioter som inte vet bättre.
För i det verkligen livet kommer inte prinsen.
När Snövit ligger för döden och det enda lilla han behöver prestera är en öm kyss är han för upptagen med att sätta på Askungen.
Men det lär hon sig tids nog...

Nej nu ska jag gå och ta mitt p-piller och hämta öronpropparna....

Kommentarer
Postat av: Ida Hoo

Men gud!! HAHAHAHAHAA!!



Fan, nu förstörde du alla drömmar om att prinsen ska sätta på även mej, han är ju totalt upptagen ;P

2008-11-29 @ 11:02:13
Postat av: elle

totaly right.....

2008-12-03 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0