Nytt jobb?

Idag hade jag nog en av dom två bästa timmarna i mitt liv (lät det där konstigt).
Hämtade lilltjejen runt två. Men istället för att gå hem hängde vi med storasystern till flickan jag är barnvakt åt ikväll och hennes mamma.
Och vi hängde med på hennes efterskol aktivitet...SPELA TRUMMOR!
Det var så fruktansvärt skoj.
Jag är ju tyvär helt tondöv och talanglös när det kommer till det musikaliska.
Men det var fruktansvärt skoj iaf.
Kordination är något jag undrar över,har man det eller inte.
Kan man träna upp sig eller måste man då ha någon kordination överhuvudtaget från början,så man har något att träna.
Jag saknar det iaf.
Men finns det en Alla kan sjunga kör så kan väl jag starta ett Alla kan spela band.
Tänk vilka grymma konserter vi skulle kunna ge ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0