En helt ny värld...

Idag var det klappjakt på schemat.
Kl halv tolv infann vi (jag & familjen) oss på Westfield. Ett fantastiskt stort köpcentre med ungefär 7 miljoner affärer.
Mjukstartade med en fika bestående av varmchoklad för att komma i härlig julstämning.
Sen var det dags.
I början gick vi tillsammans,sen vek jag av i tre sekunder i en butik. När jag kom ut igen var familjen borta.
Eftersom det fanns ca 30 butiker (dom som man kunde se) framför mig gav jag upp förhoppningen om att hitta dom.
Så jag började lalla runt själv.
Lyckades faktiskt vara strikt nog och ta klapparna först. Har lyckats stryka några namn från listan nu iaf.
Sen så råkade jag väl möjligtvis snegla åt nån klädbutik.
Och vet ni,det var som om det var högtalare utanför affärerna som skrek mitt namn.
"Kom Sofia,kom in och titta,att titta skadar inte"
Sånt kan man ju bara inte ignorera.
Man skulle kunna säga att jag tyyyp kom ut med en eller två påsar mer än vad jag hade tänkt.
Men det var jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0