Ankomsten...

Jag landade alltså här i London den 29e september.
Mötes (efter lite förvirring) av en man som skulle köra mig hem till familjen. Det var lite coolt att nån stod där med en skylt som det stod Ms Westin på.
Hur som,efter ca 20 minuter och en hel del kallprat (ni som känner mig vet hur ja känner innför kallprat) är vi framme.
Mamma Ulrica kommer ut och möter upp och vi konkar in min packning som bara hade 5 kg övervikt tillslut.
Väl inne hälsar jag på Annica,au pairen som varit och såklart anledningen till min flytt, den lilla solstrålen Wilda.
Wilda visar runt i huset (som jag ska försöka visa om jag listar ut hur man lägger upp bilder).
Den första kvällen sitter vi mest och pratar om hur saker funkar här,viktiga nr och sånt som är bra att veta.
Sen är det läggdags och jag somnar som ett litet barn.

Nästa dag har jag dubbelgång med Annica och hon visar hur en dag med Wilda ser ut. Vilken buss till skolan man tar och sånt. Sen visar hon mig runt i Barnes som "stadsdelen" heter.

Sen kommer onsdagen,min första riktigt arbetsdag. Det gick fint. Gick inte vilse (så mycket)
Resten av veckan flyter på,jag kollar runt i Barnes,går lite vilse och njuter av mitt nya London liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0