Back in good ol' England

Den 4e landade jag i England utan att bli upplockad av en man med skylt.
Istället letade jag mig själv från Heathrow hem till Barnes via tunnelbana och buss. Det gick kanon, lite impad själv faktiskt.
Och vad kommer man hem till. Ett tomt mörkt stort hus. Borde ju inte klaga, familjen är på semester två veckor och jag får ett hus i London för mig själv. Men när man kom hem så känndes det bara ensamt. Tur att systeryster ska komma den 10e och stanna några dar.
Min tanke var ju att hinna se staden nu när jag är helt ledig. Men inte då,det är ju mycket roligare att ligga hemma med feber och hosta blod.
Men men,får hinna med nästa vecka då allra käraste syster kommer.

Nu tycker jag att jag har varit duktig och bloggat nog för ett tag.
Så dags för en kopp te och ännu ett avsnitt av underbara Nip/Tuck.
Om bara Dr Troy kunde komma och bota min förkylning...


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, hjärtat! Vad flitig du har varit! ;) Jag är mycket stolt över dej :) Nu har jag en till favoritblogg, hihi :D



Puss!

2008-11-10 @ 22:05:45
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0