Kläderna gör mannen

Igår tog jag och wilden en tur bort till white hart lane som är en tvärgata till vår. Där var det julmarknad.

Och oj va gott det doftade av glögg och allmän julstämning.

Vi tittade runt lite och köpte en lott,jag visste inte riktigt vad det var men det kostade bara en pund och det är ju alltid kul med lotter.
Man fick välja en bild med nummer på sen skrev dom upp telefon nr så skulle dom ringa om man vann.

Väl hemma i "värmen" (ja,det kan inte riktigt kalas värme i vårt hus,om kvällarna är det 10 grader i köket) så ringde iaf luren.
Jag har då vunnit på lotteriet.En jacka.För män.
Kuljul....
Idag var jag och hämtade jackan.Den är fantastiskt fu...fin.


                                             
                                                                                                    Eller va sägs?


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, men den är ju... eeeh.. jätte, jättefuuuu. FIN! Ja, just ja! FIN! Det var det order jag.. hmmm, sökte efter, heee..

2008-12-10 @ 22:09:49
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Ia

Jag är såååå het i den...

2008-12-10 @ 22:23:43
Postat av: Ia

Jag är sååå het i den...

2008-12-10 @ 22:25:09
Postat av: Ia

Vill bara förklara att det blev nått fel med kommentarerna.

Jag tycker inte att jag är sådär extremt het i den...bara lite lagom :)

2008-12-10 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0