Helg...

Idag har det varit en seg men effektiv dag.
Hade klappjakt på schemat igen men råkade sova två timmar mer än jag hade planerat. Men det gjorde inget.
Anledningen till segheten var utgången igår. Inte för att jag drack, för det var verkligen inte mycket, utan snarare för att min kropp inte är van att vara ute till tre & dansa. Men skoj var det.
Packade iaf iväg mig imorse in till Hammersmith och kom hem med några kassar julklappar rikare fyra timmar senare.
Väl hemma blev jag grymt effektiv. Storstäda rummet,tvätta,bytte sängkläder.
Sen tog jag mig ett skönt varmt bad med mask både i hår & i ansikte.
Familjen är hos Reinfeldts ikväll på middag så jag har bänkat mig i soffan framför vänner med en härlig kopp te.

Btw så finns jag numera på youtube.Hmm...
Vet inte hur man söker rätt på det men Nicolina som va me igår filmade oss inne på Revolution och har tydligen lagt upp det på yt.
Jaja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0